قائم مقام حزب موتلفه اسلامی گفت: رژیم کودک‌کش صهیونیستی در انزوای کامل قرار گرفته و آسیب‌پذیری صهیونیست‌ها به قدری بالا رفته که احتمال سقوط دولت نتانیاهو را بالا برده است.
قائم مقام حزب موتلفه اسلامی گفت: رژیم کودک‌کش صهیونیستی در انزوای کامل قرار گرفته و آسیب‌پذیری صهیونیست‌ها به قدری بالا رفته که احتمال سقوط دولت نتانیاهو را بالا برده است.
کد خبر: ۱۴۲۶۲۳۷

حمیدرضا ترقی قائم مقام حزب موتلفه اسلامی، در گفتگو با خبر24، با بیان اينکه طوفان الاقصی، عملیات پیش‌دستانه اطلاعاتی‌ گروه‌های مقاومت بود که بر اساس یک محاسبه دقیق و از پیش تعیین شده صورت گرفت، اظهار داشت: این عملیات ویژه در طول ۷۰ سال گذشته بی‌سابقه بوده است.

ترقی ادامه داد: عملیات طوفان الاقصی حکایت از توانمندی بسیار بالای حماس و گروه‌های مقاومت دارد و این عملیات نشان داد که صهیونیست‌ها هیچ‌گونه آمادگی و اطلاعی از این عملیات برای دفاع از خود نداشتند.

ترقی افزود: عملیات طوفان الاقصی به لحاظ موقعیت مکانی و زمانی و شیوه اجرا، نشان داد که در طول این سال‌ها گروه‌های مقاومت از یک پیشرفت تکنیکی، تاکتیکی و جنگی بالایی برخوردار شدند، که نه‌تنها صهیونیست‌ها از این عملیات غافلگیر شدند، بلکه قدرت واکنش سریع را از صهیونیست‌ها ربود.

وی تصریح کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، بار‌ها در فرمایشات‌ شان اشاره کرده بودند، شرایط کنونی نشان دهنده این است که صهیونیست‌ها در نهایت ضعف و جبهه مقاومت در بهترین شرایط قدرت و توان قرار دارد و این عملیات پیش‌بینی‌های معظم‌له را به خوبی به اثبات رسانده است.

ترقی تاکید کرد: اقدام گروه‌های مقاومت در عملیات طوفان الاقصی اولا صحت بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) را به خوبی به اثبات رساندند، ثانیا ضربه‌ای را به پیکر صهیونیست‌ها وارد کردند که معادلات نظامی و موقعیت آن‌ها را در منطقه تغییر داد.

وی عنوان کرد: در عملیات طوفان الاقصی این مقدار اسیر و غنیمت گرفتن از صهیونیست‌ها و ضربه‌ای که به آن‌ها وارد شد آن‌ها را به شوک وارد کرده و  عربستانی‌ها برنامه‌های خود را در عادی‌سازی روابط با این رژیم لغو کردند؛ همچنین در عملیات طوفان الاقصی، آمریکایی‌ها حمایت چندانی از صهیونیست‌ها نکردند و اروپایی نیز موضع خاصی نسبت به تحولات منطقه نگرفتند.

ترقی با بیان اينکه عملیات طوفان الاقصی نشان داد که رژیم کودک‌کش صهیونیستی، در انزوای کامل قرار گرفته و آسیب‌پذیری صهیونیست‌ها به قدری بالا رفته که احتمال سقوط دولت نتانیاهو را بالا برده است، خاطرنشان کرد: کارشناسان معتقدند که این عملیات ضربه‌ای قاطع به پیکره، موقعیت و روحیه صهیونیست‌ها وارد کرده که زمینه افول و سقوط رژیم صهیونیستی را سرعت بخشیده است.

وی یادآور شد: عملیات طوفان الاقصی نشان داد، صهیونیست‌ها سست‌تر از خانه عنکبوت هستند و اگر کمک‌های جنگنده‌های صهیونیست‌ها نبود، قطعا آن‌ها شکست مفتضحانه‌تری در این عملیات متحمل می‌شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها